مشتریان گرامی از اینکه برای خرید آفلند را انتخاب نموده اید سپاسگذاریم.تیم آفلند تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی شما در نوسانات بازار انجام خواهد داد !

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ، بهترین ماشین های ظرفشویی بازار ایران

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ، بهترین ماشین های ظرفشویی بازار ایران

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ، بهترین ماشین های ظرفشویی بازار ایران

در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی مطالب بسیار مهمی از این دستگاه را یادآور خواهیم شد .ماشین‌های ظرفشویی امروزه به‌ عنوان یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین ماشین‌ ها در خانه تبدیل شده‌اند. با توجه به کیفیت ساخت بسیار بالای ماشین‌ های ظرفشویی، امروزه به‌ خوبی توانسته‌ اند در آشپزخانه‌ ها نفوذ کنند. در این‌ میان با پیشرفت تکنولوژی و طراحی انواع ماشین ظرفشویی، انتخاب و خرید گزینه‌ ای کاربردی برای منزل بسیار مهم به‌ نظر می ‌رسد. ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ظرف‌ها و همچنین گندزدایی آن‌ ها از هر گونه آلودگی، وسیله ای مناسبی است. امروزه انواع ماشین ظرفشویی را در مدل های مختلف و اندازه ‌های گوناگون می‌ توانید خریداری کنید. هر کدام از این محصولات دارای آپشن‌ های متفاوتی هستند که به شما در شستشوی ظروف کمک فراوان خواهند کرد. تا زمانی‌ که ماشین ظرفشویی مورد استفاده در خانه شما دچار ایراد نشود، متوجه کاربرد و اهمیت آن نخواهید شد.

جالب است بدانید طبق مطالعات صورت‌ گرفته در خصوص استفاده از ماشین ظرفشویی مشخص‌ شده است که در مقایسه با شستشو با استفاده از دست، می ‌توانید بیش‌از 230 ساعت در طول سال زمان خود را صرفه‌ جویی کنید. به مانند بخش زیادی از لوازم خانگی مدرن که امروزه در بازار عرضه می‌ شوند، تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی نیز امروز محصولات خود را کارآمدتر و هوشمندتر نسبت‌ به گذشته روانه بازار می ‌کنند. برندهای بزرگی تلاش کرده‌اند با ساخت ماشین ظرف‌شویی مدرن به کاربران کمک کنند تا محصولی کامل در اختیار داشته باشند.

انواع ماشین ظرفشویی از نظر نوع ساخت

قبل از این که به بررسی راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بپردازیم، بهتر است ابتدا با نوع ساخت این ماشین‌ آلات پرکاربرد آشنایی به دست آورید. به‌ لحاظ نوع طراحی و ساخت، ماشین ظرف‌شویی را در ۳ مدل می‌توانید انتخاب کنید. هر کدام از آن‌ها برای شستن ظرف‌ های کثیف و همچنین ضدعفونی کردن آن‌ها می‌ توانند کاربردهای خود را نشان دهند. این‌ که کدام ماشین ظرفشویی برای مصارف خانگی بهترین گزینه است، به سلیقه افراد بستگی دارد.

ماشین‌ ظرفشویی توکار

اگر از جمله افرادی به شمار می‌ روید که سبک زندگی امروزی و مدرن را ترجیح می ‌دهید، خرید ماشین ظرفشویی توکار بهترین گزینه برای شما است. نوع طراحی و ساخت این مدل از ماشین ظرفشویی به گونه‌ای است که می‌ توان آن را در زیر سینک ظرفشویی نصب نمود. از جمله ویژگی‌ها و مزایای خرید و نصب ماشین ظرفشویی توکار می‌ توان به اشغال کردن فضای کم در آشپزخانه اشاره نمود. این محصول برای ایجاد فضایی مدرن و شیک، گزینه‌ ای ایده‌ آل خواهد بود. با توجه به این‌ که از نظر ظرفیت، نوع ساخت ماشین ظرفشویی توکار شباهت زیادی با ماشین ظرفشویی مبله دارد، در این زمینه هیچ‌ گونه دغدغه‌ ای نخواهید داشت. تفاوت این مدل از ماشین ظرفشویی با مدل مبل به نحوه قرارگیری و طراحی آن‌ها بر می ‌گردد. این نوع ماشین ظرفشویی درون کابینت آشپزخانه نصب‌ شده و فاقد بدنه است. افرادی که قصد دارند ظاهر بیرونی وسایل خود را با دکوراسیون آشپزخانه و همچنین کابینت‌ ها هماهنگ کنند، می ‌توانند از این مدل ماشین ظرفشویی استفاده نمایند. هماهنگ بودن با دکوراسیون و وسایل آشپزخانه، سادگی، زیبایی، یکدست بودن و همچنین ظرفیت بالا از جمله ویژگی ‌های این مدل ماشین ظرفشویی شناخته می‌ شوند.

نقط ضعف بزرگ ماشین ظرفشویی توکار، عدم جابجایی آن خواهد بود. همواره این ماشین ظرفشویی باید در جای خود فیکس شود. شرایطی که موجب می‌ شود افراد علاقه‌ مند به تغییر دکوراسیون هنگام تعویض وسایل دچار مشکلاتی شوند.

ماشین‌ ظرفشویی رومیزی

نوع دیگری از انواع ماشین‌ های ظرفشویی که دارای ویژگی‌ های مثبتی هستند را با نام ماشین ظرفشویی رومیزی می ‌شناسند. این مدل از ماشین‌ های ظرفشویی بسیار کم جا بوده و به‌ راحتی می‌توان آن را بر روی کابینت قرار داد. قابلیت جابجایی از جمله ویژگی‌ های ماشین ظرفشویی رومیزی شناخته می ‌شود. به‌ همین‌ علت افراد قادر هستند به‌ راحتی آن را به مکان‌ های دیگر در خانه منتقل کنند. با توجه به ابعاد کوچک‌ تر این مدل از ماشین ظرفشویی نسبت‌ به مدل‌ های دیگر، قیمت مناسب‌ تری بر روی آن‌ ها گذاشته می ‌شود. اگر از جمله افراد با خانواده‌ های شش‌ نفره تا هشت‌ نفره هستید، خرید ماشین ظرفشویی رومیزی را به شما توصیه می ‌کنیم. نحوه طراحی و ساخت ماشین ظرفشویی رومیزی به شکلی است که نسبت‌ به مدل‌ های دیگر ظرفیت کمتری دارد.

ماشین ظرفشویی ایستاده یا مبله

نوع دیگری از پرفروش‌ ترین ماشین‌ های ظرفشویی موجود در بازار با نام ایستاده یا مبله شناخته می ‌شوند. ماشین ظرفشویی ایستاده برای خانواده‌ های پرجمعیت گزینه‌ ای مناسب شناخته می‌ شود. اگر از جمله افرادی به شمار می‌ روید که معمولا پذیرای مهمان هستید، خرید ماشین ظرف‌شویی مبله یا ایستاده را به شما توصیه می‌ کنیم. در هنگام خرید این مدل از ماشین ظرفشویی دقت داشته باشید که از قابلیت صرفه‌ جویی در مصرف آب و انرژی برخوردار باشد.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

حال که در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی با انواع آن از نظر طراحی و ساخت آشنایی به دست آورده‌ اید، بهتر است برای خرید این ماشین نکات مختلف دیگری را در نظر بگیرید.

طراحی و مدل ساخت

یکی از مهم‌ترین موارد برای خرید ماشین ظرفشویی، بررسی طراحی و مدل ساخت به شمار می ‌رود. با توجه به این‌ که امروزه انواع ماشین‌ های ظرفشویی با استایل‌ های متفاوت در بازار عرضه می‌ شوند، سعی کنید هنگام خرید، نوع ساخت آن را در نظر بگیرید. ماشین‌ های ظرفشویی با ظرفیت کم تا ظرفیت بالا برای خانواده‌ های پرجمعیت به بازار عرضه می‌شوند. از طرف دیگر طراحی ماشین ظرفشویی که می‌ تواند ایستاده یا رومیزی باشد نیز نکته مهم دیگر برای خرید این ماشین شناخته می‌ شود. ماشین‌ های ظرفشویی ایستاده امروزه برای خانواده‌های پرجمعیت تا ۱۶ نفره نیز تولید می‌شوند.

اگر از جمله افرادی به شمار می‌ روید که اهمیت زیادی به زیبایی و دکور آشپزخانه می‌ دهید باید در خرید ماشین ظرفشویی گزینه‌ ای انتخاب کنید که بتواند جلوه‌ ای چشم‌ نواز برای شما به ارمغان بیاورد. امروزه برندهای مختلف مانند بوش، ال جی و سامسونگ تلاش کرده‌ اند که در زمینه ساخت ماشین ظرفشویی موارد مختلفی مانند طراحی خارق‌ العاده را در نظر بگیرند. این برندها نسبت‌ به رقبای خود در زمینه ساخت ماشین ظرفشویی توانسته‌ اند بهتر عمل کنند. هر کدام از برندها و مدل‌ های مختلفی از این ماشین‌ آلات را با طراحی‌ های متفاوت در دسترس خریداران قرار می‌ دهند.

بدیهی است انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی بستگی به سلیقه شما نیز دارد. در کنار طراحی دیزاین آشپزخانه می‌ توانید بر اساس سلیقه خود انتخاب کاربردی داشته باشید.

جنس داخلی بدنه

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید ماشین ظرفشویی، بررسی جنس بدنه داخلی آن خواهد بود. با توجه به این‌ که یکی از مهم‌ ترین عوامل اثرگذار در افزایش ماندگاری ماشین ظرفشویی کیفیت بدنه داخلی آن است، سعی کنید هنگام خرید، این فاکتور مهم را در نظر بگیرید. امروزه برندهایی مانند سامسونگ و ال جی تلاش کرده‌ اند برای ساخت ماشین‌ های ظرفشویی از فولاد ضد زنگ کمک بگیرند. استفاده از این متریال علاوه‌ بر جلوگیری از زنگ زدن بدنه داخلی به شما کمک می ‌کند تا فرآیند شستشو و خشک کردن ظروف را نیز سریع‌تر طی کنید.

به‌ عنوان مثال اگر بخواهیم یکی از بهترین ماشین‌ های ظرفشویی ال جی در این زمینه را نام ببریم، می‌ توانیم محصول مدل DC45 را عنوان کنیم. این ماشین ظرفشویی از جمله بهترین گزینه‌ های موجود در بازار بوده که با بدنه‌ ای مقاوم روانه بازار می‌ شود. علاوه‌ بر این استفاده از سیستم عیب‌ یاب هوشمند شستشوی خودکار، شستشو با بخار، موتور اینورتر، دایرکت درایو و همچنین قابلیت شستشوی سریع از جمله ویژگی‌ های این محصول شناخته می‌ شوند.

تعداد قفسه

در طراحی و ساخت ماشین‌ های ظرفشویی از استانداردهای خاصی به لحاظ قفسه‌ های داخلی استفاده می‌ شود. به‌ عنوان مثال ماشین‌ های ظرفشویی ارزان قیمت و رده پایین برای بارگذاری ظروف، ۲ سبد در اختیار شما قرار می دهند. در این‌ میان برندهایی مانند بوش و ال جی تلاش کرده‌اند که با هدف کاهش قیمت ماشین ظرفشویی این محصولات را در دسترس کاربران قرار دهند.

در طرف مقابل تولید ماشین‌ های ظرفشویی با تعداد قفسه‌ های بیشتر و سبدهای زیاد به شما کمک می ‌کنند تا بتوانید حجم زیادی از ظروف مانند قاشق و چنگال و سایر اقلام را درون آن‌ها قرار دهید. این شرایط به خوبی برای افزایش ظرفیت شستشو پاسخ‌گوی نیازهای شما خواهد بود. در واقع یکی از جذاب ترین قابلیت‌ ها برای خرید ماشین ظرفشویی، بالا بودن تعداد قفسه‌ ها و سبدهای موجود در آن است. این پایان کار نیست و با بررسی نحوه طراحی ماشین ظرفشویی متوجه می‌ شوید که امکان جابجایی سبد و قفسه‌ های آن و تغییر ارتفاع آن‌ ها وجود دارد.

کیفیت شستشو

اکنون می‌ توانیم به یکی از اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین فاکتورها برای خرید ماشین ظرفشویی اشاره کنیم. بدون تردید کیفیت شست‌ و شوی ظروف از جمله فاکتورهایی به شمار می‌ رود که بخش زیادی از افراد هنگام خرید ماشین ظرفشویی به دنبال بررسی آن هستند. استفاده از برنامه‌ های شستشوی متنوع، مجهز بودن به فناوری بخارشوی و همچنین بازوهای جت اسپری از جمله فناوری‌ هایی به شمار می‌ روند که در این زمینه مورد توجه قرار دارند. امروزه از گزینه‌ های دیگر و فناوری‌ های مدرن برای ارتقاء کیفیت شستشوی ظروف در این ماشین‌ آلات استفاده می‌ شود. برنامه‌ های شستشو را بررسی کرده و گزینه‌ ای را انتخاب نمایید که بتواند انواع ظروف را از هر گونه آلودگی عاری نماید.

میزان سروصدای تولید شده بر حسب دسی‌ بل

یکی دیگر از بخش‌ هایی که متأسفانه هنگام خرید ماشین ظرفشویی کمتر به آن پرداخته می ‌شود، میزان سروصدایی است که از خود تولید می‌ کند. ماشین‌ های ظرفشویی با توجه به نوع فعالیتی که دارند، به هنگام شست‌ و شوی ظروف، از خود صداهای اضافی ایجاد خواهند کرد. این شرایط می ‌تواند برای افراد آزار دهنده باشد. امروزه با توجه به استفاده از تجهیزات مدرن و موتورهای استاندارد، سر و صدای تولید شده توسط ماشین‌ ظرفشویی نسبت‌ به گذشته کاهش چشمگیری داشته‌ است. علاوه‌ بر این عایق‌ کاری مناسب ماشین ظرفشویی نیز کمک می ‌کند که بتوان برای کاهش صدای تولید شده توسط آن اقدام نمود. هنگام خرید ماشین ظرفشویی سعی کنید گزینه‌ ای انتخاب نمایید که از حد استاندارد به لحاظ تولید صدا بهره‌ مند باشد. این استاندارد بین ۳۸ دسی‌ بل تا ۴۸ دسی بل است. معمولا در ساخت ماشین ظرفشویی از یک برچسب بر روی آن استفاده می‌ کنند. این برچسب به شما میزان صدای تولید شده را نشان می ‌دهد. مدل‌ هایی که از برچسب دسی‌ بل A بهره‌ مند هستند، صدای کمتری ارائه خواهند داد. در طرف مقابل ماشین‌ های ظرفشویی با برچسب D از جمله پرسروصداترین دستگاه‌ های موجود در بازار هستند.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW27Q از جمله محصولات موجود در بازار است که می‌ تواند در این زمینه انتخابی ایده‌ آل شناخته شود. این ماشین ظرفشویی علاوه‌ بر تولید صدای کم و با توجه به ویژگی‌ های مختلف و ظرفیت بالا انتخابی ایده‌ آل شناخته می‌ شود.

خشک کن

امروزه بخش زیادی از ماشین‌ های ظرفشویی و می‌ توان گفت تمام آن‌ ها مجهز به خشک‌ کن هستند. استفاده از این قابلیت کمک می ‌کند تا بتوانید برای شستشوی سریع‌ تر و خشک کردن ظروف، اقدام نمایید. خشک‌ کن هایی که در ماشین‌ های ظرفشویی سامسونگ، ال جی، بوش و پاکشوما به کار گرفته می‌ شوند، هر کدام استانداردی خاص دارند. به‌ عنوان مثال برخی از ماشین‌ های ظرفشویی به وسیله فناوری زئولیت خشک شده و فناوری PerfextDry نیز بر روی برخی از ماشین‌ های ظرفشویی مشاهده می ‌شود.

میزان مصرف

با توجه به کاهش درآمدها و همچنین بالا رفتن هزینه‌ ها، بخش زیادی از افراد هنگام خرید ماشین ظرفشویی به دنبال انتخاب گزینه‌ ای هستند که مصرف انرژی کمتری دارد. هنگام خرید ماشین ظرفشویی سعی کنید به برچسب انرژی نصب‌ شده بر روی آن توجه زیادی داشته باشید. خرید ماشین‌ های ظرفشویی با برچسب انرژی A و A+++ به شما کمک می‌ کنند تا انتخابی مناسب انجام دهید. اگر در این زمینه به‌ دنبال خرید بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی هستید، خرید ماشین پاکشوما مدل MDF 14302 را به شما توصیه می ‌کنیم. با توجه به این‌ که پاکشوما به عنوان یک برند ایرانی توانسته‌ است موفقیت‌ های چشمگیری در این زمینه به دست آورد، خرید محصولات این برند انتخابی ایده‌ آل شناخته می ‌شوند. کیفیت ساخت ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302 به شکلی است که می‌ تواند به رقابت با همتایان خارجی بپردازد. این ماشین ظرفشویی با ظرفیت ۱۴ نفره، دارای برچسب مصرف انرژی  A+++ بوده و با بهره‌ گیری از فناوری‌ های شست‌وشوی سریع، شستشوی ظروف حساس، شستشو با نصف ظرفیت و همچنین شست‌وشوی اقتصادی، در دسترس شما قرار می‌ گیرد.

نوع موتور

یکی دیگر از مهم‌ ترین فاکتورها برای خرید ماشین ظرفشویی، بررسی موتور به‌ کار رفته در آن است. موتوری که در ساخت ماشین ظرفشویی به کار گرفته می‌ شود، علاوه‌ بر تعیین مصرف انرژی و کیفیت کار می‌ تواند در میزان تولید سروصدا نیز مؤثر باشد. بهتر است برای خرید ماشین ظرفشویی گزینه‌ ای را انتخاب کنید که از موتور اینورتر بهره ببرد. موتورهای اینورتر علاوه‌ بر این‌ که مصرف انرژی را کمتر می‌ کنند، می‌ توانند به شما یک محصول کامل‌ تر نشان دهند.

ماندگاری بالا

فاکتورهای خرید ماشین ظرفشویی را که بررسی می‌ کنید، سعی داشته باشید کیفیت ساخت را نیز در نظر بگیرید. عوامل مختلفی مانند کیفیت ساخت، جنس بدنه داخلی، کیفیت قطعات به‌ کار رفته و همچنین فناوری‌ های موجود می‌ توانند در ماندگاری ماشین ظرفشویی مؤثر باشند. ماشین‌ های ظرفشویی تولید شده توسط برندهای ال جی، سامسونگ، دوو، بوش و پاکشوما از کیفیت ساخت بالایی بهره‌ مند هستند.

تکنولوژی‌ های ماشین ظرفشویی ( راهنمای خرید ماشین ظرفشویی )

در این قسمت از راهنمای خرید ماشین ظرفشویی با تکنولوژی همراه می شویم .در ساخت ماشین‌ های ظرفشویی از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌ شود. هنگام خرید این ماشین‌ آلات سعی کنید گزینه‌ ای را انتخاب نمایید که از فناوری‌ های مختلفی بهره ببرد. به‌ عنوان مثال تکنولوژی زئولیت Zeolite از جمله ویژگی‌ هایی به شمار می‌ رود که می‌ تواند برای شستشوی ظروف به‌ خوبی کاربردهای خود را نشان دهد. علاوه‌ بر این تکنولوژی EcoSilence Drive نیز از جمله فناوری‌ هایی به شمار می‌ رود که هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید در نظر گرفته شود. این تکنولوژی که در موتورهای ماشین ظرفشویی قرار دارد، به‌ خوبی می‌ تواند اصطکاک موجود در قطعات را به میزان قابل‌ توجهی کاهش دهد. شرایطی که موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه می ‌شود. در کنار این ویژگی‌ ها، استفاده از این فناوری موجب می‌ شود صدای تولید شده در ماشین ظرفشویی به میزان قابل‌ توجهی کاهش یابد.

فاکتورهای دیگر برای خرید ماشین ظرفشویی

در این قسمت از راهنمای خرید ماشین ظرفشویی نکات ارزشمندی را بیان خواهیم کرد.در هنگام خرید ماشین ظرفشویی، علاوه‌ بر مواردی که عنوان کردیم، سعی کنید چند فاکتور دیگر را در نظر بگیرید. بهره‌ مندی از قابلیت تشخیص میزان کثیفی ظروف که با نام فناوری Soil Sensor بر روی ماشین‌ های ظرفشویی مشاهده می ‌شود، به شما کمک می ‌کند تا بتوانید ظروف را با قدرت بالا شستشو دهید. علاوه‌ بر این، موارد زیر را نیز سعی کنید برای خرید ماشین ظرفشویی در نظر بگیرید.

  • چرخه شست و شوی ویژه Special Wash Cycles
  • قابلیت نویزگیری The Noise Factor
  • خشک کن حرارتی Heated Dry
  • دکمه های لمسی و مخفی
  • مجهز به فیلتر Filter

بهترین ماشین ظرفشویی

خرید بهترین ماشین ظرفشویی از میان مدل‌ های موجود در بازار می‌ تواند برای شما دشوار باشد. امروزه برندهای ایرانی توانسته‌ اند به رقابت با برندهای خارجی بپردازند. جی پلاس در زمینه ساخت ماشین ظرفشویی توانسته‌ است محصول قدرتمند را روانه بازار کند. اگر به‌ دنبال خرید بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی هستید، انتخاب ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW_L352 را به شما توصیه می‌ کنیم. این محصول با طراحی ساده و زیبایی که دارد، برای خانواده‌ های پرجمعیت گزینه‌ ای مناسب شناخته می‌ شود. بهره‌ گیری از جدیدترین استانداردها به‌ منظور بهینه‌ سازی مصرف آب و انرژی، استفاده از برنامه‌ های شستشوی متنوع، ظرفیت بالا و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع از جمله ویژگی‌ های این ماشین ظرفشویی شناخته می‌ شوند.

برای خرید بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی می‌ توانید به سراغ محصول ارائه‌ شده توسط برند پاکشوما یعنی مدل MDF_15306 S بروید. این ماشین ظرفشویی نیز از امکانات فوق‌ العاده‌ ای بهره‌ مند است. قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات، ظرفیت ۱۵ نفره، استفاده از برچسب انرژی A++  و همچنین تولید صدای کم از جمله ویژگی‌ های این ماشین ظرفشویی ساخت داخل به شمار می‌ روند. تکنولوژی‌ های به‌ کار رفته برای ساخت این ماشین ظرفشویی شما را یاری می ‌کنند تا از یک محصول فوق‌ العاده با قیمت مناسب بهره ببرید.

خرید ارزان‌ترین ماشین ظرفشویی

برای خرید ماشین ظرفشویی می‌ توانید از گزینه‌ های ارزان‌ قیمت موجود در بازار نیز استفاده کنید. جی پلاس یکی از برندهایی به شمار می‌ رود که تلاش کرده‌ است ماشین‌ های ظرفشویی ارزان‌ قیمت را روانه بازار کند. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW_K351 از جمله محصولات موجود در بازار با قیمت مناسب شناخته می ‌شود. با وجود قیمت کم این ماشین ظرفشویی، تلاش شده‌ است که در ساخت آن از برنامه‌ های شستشوی متنوعی استفاده شود. این ماشین ظرفشویی با قدرت بالا برای شستشوی ظروف بسیار کثیف می‌ تواند قابلیت‌ های خود را نشان دهد. استفاده از این ماشین ظرفشویی به شما کمک می‌ کند تا بتوانید از برنامه شستشوی اقتصادی بهره ببرید. سبد مجزایی برای شستشوی قاشق و چنگال بر روی این ماشین ظرفشویی نصب شده‌ است.

قیمت ماشین ظرفشویی

برای قیمت ماشین ظرفشویی چندین فاکتور مهم در نظر گرفته می‌ شوند. برنده تولید کننده از جمله فاکتورهایی است که برای اعلام قیمت این ماشین‌ آلات مدنظر قرار دارد. علاوه‌ بر این ظرفیت ماشین ظرفشویی، موتور به‌ کار رفته در ساخت آن، برنامه‌ های شستشوی متنوع و همچنین جنس بدنه از جمله فاکتورهایی به شمار می‌ روند که می‌ توانند برای اعلام قیمت ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شوند.

خرید ماشین ظرفشویی نقد و اقساط افزایش قیمت لوازم خانگی موجب شده‌ است بخش زیادی از افراد به دنبال خرید اقساطی این ماشین‌ آلات باشند. مجموعه آفلند ( سرزمین تخفیف ) با درک نیازهای شما تلاش کرده‌ است با فروش نقد و اقساط ماشین ظرفشویی به شما خدمات متعددی ارائه دهد. اگر به‌ دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ماشین ظرفشویی و خرید این محصولات به‌ صورت نقد و اقساط هستید، می‌ توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دسته‌بندی بلاگ تکنولوژی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت